نوشته شده توسط : سیمین

هتل آرارات ایروان ارمنستان

یکی از هتل های مشهور و قدیمی و معروف در ایروان ارمنستان هتل 4 ستاره آرارات است که در سال ۲۰۰۰ بعد از یک باز سازی کلی با معماری و طراحی زیبا تر و با سرویس هایی عالی تر، در اختیار مسافران تور ارمنستان قرار گرفته است. این هتل شاید چیزی حدود یک قرن قدمت دارد و در زمان شوروی سابق یکی از بهترین و بزرگترین هتل ها به شمار می رفته است. هتل آرارات ایروان ارمنستان یک پیست اسب سواری مخصوص مسافران تور ارمنستان مهیا کرده است تا مسافران به اسب سواری بروند. این هتل دارای 46 اتاق زیبا و مجهز می باشد که در سه کلاس متفاوت یعنی استاندارد و سوپریور و سوییت لوکس و اکسلوتیو ایجاد شده اند که هر کدام متناسب با سلیقه و خواست مسافران تور ارمنستان می باشد.

امکانات هتل آرارات ایروان ارمنستان:

استخر سرپوشیده ,سالن های بدن سازی,  خدمات ماساژ, سشوار و تلویزیون کابلی و ماهواره, اینترنت, رستوران با انواع غذاهای شرقی مخصوص مسافران تور ارمنستان, کافه, دو سالن کنفرانس و همایش, پیست اسب سواری و... که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل آرارات ایروان ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل 5 ستاره مولتی گرند ایروان ارمنستان می باشد که در اتوبان H1 ایروان به آبوویان قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های شیک و مجلل با امکانات عالی در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد. هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان برای کودکان زمین بازی درست کرده تا کودکان از اوقات فراغت خود استفاده کنند. این هتل محض رسیدن مسافران تور ارمنستان به فرودگاه بین المللی زوارتنوتس راننده با ماشین سرویس رسانی گذاشته است.

امکانات هتل مولتی گرند ایروان ارمنستان:

وسایل باربیکیو, استخر روباز(فصلی), ورود حیوانات خانگی آزاد اما با هماهنگی قبلی, سونا, باشگاه پرورش اندام, آبگرم و آبدرمانی, ماساژ, جکوزی, حمام سنتی مخصوص مسافران تور ارمنستان, استخر سر پوشیده (تمام فصول), کازینو, زمین بازی کودکان, کلوپ کودکان, سرگرمیهای شبانه, بار, روم سرویس, رستوران با منوی مجزا, اسنک بار, غذاهای رژیمی(در صورت تمایل), اینترنت, پارکینگ رایگان, لاندری, دستگاه خودپرداز, نظافت روزانه اتاقها, فکس, فتوکپی, آرایشگر, اتاق VIP, سوئیت ماه عسل و… که در اختیار مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان

یکی از شیک ترین هتل های ۵ ستاره ارمنستان هتل گلدن پالاس ایروان است که در كنار پارك حق تاناك نزديك به مركز شهر قرار گرفته است همه ی اتاق های هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان مجهز با امکانات بالا نظیر تلفن، حمام, خوشامد گویی و... می باشد. در باغ این هتل زمین بزگی از فوتبال با منظره ای بسیار زیبا برای مسافران تور ارمنستان فراهم شده است. رستوران ها و ترياهاي هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان دارای انواع غذاهای متنو از جمله غذاهای ایتالیایی و... می باشد.این هتل برای لذت بیشتر مسافران تور ارمنستان لابی نوار “قطب شمال”، سیگار برگ “هاوانا باشگاه”و کافه در فضای باز “تراس طلایی” فراهم کرده است. مسافران تور ارمنستان می توانند سفر خوبی را با انتخاب این هتل بر جای بگذارند.

امکانات هتل گلدن پالاس ایروان ارمنستان:

اینترنت وای فای در همه اتاقها, استخر ، سالن زیبائی مخصوص مسافران تور ارمنستان، روزنامه روز موجود در لابی ، میز محافظ شخصی، صرافی ،سالن بدن سازی وسونا(SPA)، کلاب سلامتی وماساژ، دسترسی به اینترنت درلابی، سرویس خشکشوئی ولباس شوئی، پزشکیار، مستخدمین چند زبانه، پارکینگ(رایگان)، ماموران امنیتی، وان اسپا، سرویس عروسی، صندلی معلولین ،آسانسور و... که این هتل برای مسافران تور ارمنستان فراهم کرده است.

 

هتل گلدن تیولیپ ارمنستان

یکی از مجلل ترین هتل های ارمنستان هتل های 5 ستاره گلدن تیولیپ است.که  در شهر ایروان در خيابان آبوویان قرار گرفته است. هتل گلدن تیولیپ ارمنستان توسط معمار معروف ایتالیایی ن.بونیاتیان در سال 1926 طراحی شده است ولی داخل هتل در سال 2009 مرمت و بازسازی شد. این هتل دارای 104 اتاق مجلل که هر اتاق متنوع برای مسافران تور ارمنستان می باشد که عبارتند از اتاق جنرال که 14.5 متر است و اتاق اکسکلوتیو که 20 متر است. تمامی اتاق های این‌ هتل دارای اینترنت، سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون ماهواره‌ای و صندوق امانات برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

از امکانات هتل گلدن تیولیپ ارمنستان :

استخر شنا روباز و سرپوشیده، مركز بدنسازي،‌ خدامت ماساژ، صرافي،‌ خشكشویی و مركز تجارت ,رستوران روسيني به سرو انواع غذاهاي محلي و ايتاليايي و... که مخصوص مسافران تور ارمنستان می باشد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور ارمنستان اردیبهشت 95

تور ارمنستان خرداد 95

تور ارمنستان تابستان 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای ارمنستان ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های ارمنستان ویژه تعطیلات تابستان 95  



:: موضوعات مرتبط: تور ارمنستان , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره ارمنستان,بهترین هتل های ارمنستان,هتل های خوب ارمنستان ,
:: بازدید از این مطلب : 172
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل متروپلی استانبول

یکی از هتل های خوب استانبول هتل 3 ستاره متروپلی است که در یکی از مناطق قدیمی به نام اکسارای قرار گرفته است. هتل متروپلی استانبول فاصله بسیار کمی تا “ایاصوفیه”، مسجد “آبی”، قصر “توپکاپی”، بازار بزرگ، “باسیلیکا سیسترن” و حمام ترکی “کمبرلیتاس” دارد که برای مسافران تور استانبول فوق العاده می باشد ,زیرا در فاصله کمتر از ده دقیقه از هتل می توانند از مکان های دیدنی دیدن نمایند. این هتل دارای ۴۰ اتاق خوب می باشد که تمامی اتاق ها مجهز به :اینترنت ,حمام ,دستگاه تهویه و نوشیدنی ها رایگان برای مسافران تور استانبول می باشد. در بعضی از اتاق های هتل متروپلی استانبول مخصوص کسانی می باشد که سیگار میکشند و همچنین در این هتل می توان ماشین اجاره کرد و به تور شهری هم با هماهنگی هتل رفت.

 

امکانات هتل متروپلی استانبول:

رستوران با انواع غذاهای خوشمزه ایی از قیبل:استیک مرینیت شده، ماهی با سس‌های متفاوت، پنکیک با خاویار مخصوص مسافران تور استانبول, وای فای رایگان در هتل, کارکنان و خدمه هتل با چند زبان ,سرویس ۲۴ ساعته, اجاره ماشین و... که در اختیار مسافران تور استانبول می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور استانبول اردیبهشت 95

تور استانبول تابستان 95 

تور استانبول خرداد 95 

تور های استانبول ویژه تعطیلات تابستان 95   



:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: هتل متروپلی استانبول,بهترین هتل های استانبول,هتل های خوب استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل هیل ساید سو آنتالیا

یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هیل ساید سو می باشد که در ساحل زیبای کنیالتی قرار گرفته است. هتل هیل ساید سو آنتالیا دارای ۲۹۰ اتاق لوکس که بالکن اختصاصی با چشم انداز فوق العاده برای هر اتاق که مسافران تور آنتالیا بتوانند از منظره زیبا لذت ببرند و همچنین اینترنت پر سرعت و مبل و تخت خواب های شیک و نو که هر چند مدت یک بار این سرویس های خواب تعویض می شود. اتاق های دیگر هتل مانند ,اتاق برای مسافرانی که ماه عسل در این هتل انتخاب میکنند و همچنین اتاق ویژه برای معلولین هم در هتل وجود دارد. این هتل دارای ۶ رستوران با غذاهای متنوع مدیترانه ای، ژاپنی و بین المللی برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

امکانات هتل هیل ساید سو آنتالیا:

استخر سرباز و مرکز ماساژ,سالن گیم نت مخصوص مسافران تور آنتالیا ,پیست دوچرخه سواری,امکان برگزاری همایش,باشگاه بیلیارد,استخر مسقف,زمین تنیس,خدمات آرایشی… که در اختیار مسافران تور آنتالیامی باشد.

 

هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا

یکی از معروف ترین و زیبا ترین هتل های 5 ستاره آنتالیا هتل هتل دلفین دیوا پرمیر می باشد که یکی از هتل های قدیمیآنتالیا می باشد البته بنای آن نو ساز و شیک طراحی شده است. اتاق های هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا بزرگ و شیک با امکانات عالی در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. از جمله تفریحات و سرگرمی های این هتل :ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ و باشگاه بدنسازی که مخصوص مسافران تور آنتالیا می باشد. رستوران این هتل دارای انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ از جمله غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیک برای مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

امکانات هتل دلفین دیوا پرمیر آنتالیا:

ورزشهای بیلیارد، تنیس، بدنسازی، بولینگ، پینگ پنگ, باشگاه بدنسازی, رستوران غذاهای ایتالیایی ، ژاپنی ،ترکی و مکزیکی, اینترنت وای فای, خدمات خانه داری, پذیرش 24 ساعته برای مسافران تور آنتالیا و .... که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد.

 

هتل آرماس ریزورت آنتالیا

هتل 5 ستاره آرماس ریزورت مجلل ترین هتل های آنتالیا می باشد که در منطقه کمر قرار دارد. این هتل ۳۰۰ متر از ساحل دریا فاصله دارد. هتل آرماس ریزورت ۵۵ کیلومتری از فرودگاه آنتالیا فاصله دارد. همچنین هتل مجهز به اینترنت پر سرعت که در اختیار مسافران تور آنتالیا می باشد. هتل آرماس ریزورت آنتالیا دارای امکانات عالی و اتاق های مجهز می باشد.مسافران تور آنتالیا با رفتن به این هتل می توانند سفر به یادمانی به جای بگذارند.

امکانات هتل آرماس ریزورت آنتالیا:

رستوران، پذيرش شبانه روزي،گاوصندوق، انبار بار و چمدان، فروشگاه، تهويه، بار، بوفه، بار مخصوص تنقلات برای مسافران تور آنتالیا، خدمات خانه داري، لباسشويي، خشکشويي، آرايشگاه، صرافي، فکس و کپي، تنيس، مرکز بدنسازي، بيليارد، پينگ پنگ، بازي دارت، کرايه دوچرخه، کوه نوردي، ميني گلف، دوچرخه، وان آب داغ، شيرجه، حمام ترکي، استخر سرباز، استخر سرپوشيده، ورزشهاي آبي، سرويس نگهداري کودکان، اتاق بازيهاي کامپيوتري،کلوپ با DJ و...

مطالب مرتبط:

تور آنتالیا اردیبهشت 95

 تور آنتالیا خرداد 95

تور آنتالیا تابستان95  

تور آنتالیا ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای آنتالیا ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های آنتالیا ویژه تعطیلات تابستان 95  



:: موضوعات مرتبط: تور آنتالیا , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره آنتالیا,بهترین هتل های آنتالیا,مجلل ترین هتل های آنتالیا,هتل های خوب آنتالیا ,
:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های 4 ستاره دبی هتل کنکورد امارات اند رزیدنس است هتل در یکی از بهترین مکان هایدبی و در مرکز شهر قرار گرفته است. هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی فاصله نزدیکی با آبنمای شهر، باشگاه گلف، بازار ادویه، طلا و بازار های بزرگ و تجاری برای راحتی مسافران تور دبی دارد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های بسیار تمیز شیکبا امکانات عالی که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه فاصله بسیار کمی دارد.

 

امکانات هتل کنکورد امارات اند رزیدنس دبی:

,سرویس نگهداری کودکان و ماساژ , استخر روباز , سونا, حمام ترکی و بخار مخصوص مسافران تور دبی, اسنوکر، پینگ پنگ،فوتبال دستی،بازی بیلیارد, تور های صحرا و تور دریایی و تور شهر, اینترنت و.. که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

هتل سامیت دبی

یکی از هتل های خوب و زیبای دبی هتل 4 ستاره سامیت می باشد. این هتل دارای اتاق ها و سوئیت های زیبا و تمیز با امکاات خوب برای مسافران تور دبی می باشد. این هتل تا فرودگاه کمتر از ۵ کیلومتر فاصله دارد. در فضای بیرون هتل سامیت دبی استخر زیبا همراه با جکوزی که در اختیار مسافران تور دبی است می باشد. مسافران تور دبی می توانند کودکان خود را به سالن بازی ببرند تا کودکان لحظات خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل سامیت دبی:

استخر سرباز ,جکوزي ,استخر سرپوشیده ,سونا,ماساژ,سالن بازی کودکان, باشگاه بدنسازی ,رستوران,کافي نت, کافي شاپ, پارکينگ ,آسانسور ,تاکسي, اینترنت و ... در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل آونیو دبی

هتل 4 ستاره آونیو یکی از زیبا ترین هتل های دبی می باشد که در خیابان رقه قرار گرفته است.این هتل دارای از 133 اتاق زیبا تشکیل شده  است. در قدیم نام قدیم این هتل منهتن بوده است. در هتل آوینو فروشگاه های زیادی برای مسافران تور دبی فراهم شده است. این هتل دارای یک استخر روبازکه روی پشت بام هتل و یک باشگاه بدنسازی و دارت و بیلیارد مخصوص مسافران تور دبی قرار گرفته است. اتاق های هتل به اینترنت رایگان مجهز هستند. هتل آونیو دبی برای کلوپ های مکزیکی و فیلیپینی همراه با موسیقی زنده فراهم کرده است.

امکانات هتل آونیو دبی:

رستوران، پذیرش شبانه روزی، انبار بار و چمدان، گاوصندوق، فروشگاه، تهویه، بار، خدمات خانه داری، امکانات جلسه و ضیافت، لباسشویی، خشکشویی، اتوکشی، صبحانه در اتاق، استخر روباز، بازی دارت، بیلیارد، مرکز بدنسازی، فکس و کپی و...برای مسافران تور دبی می باشد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,معروف ترین هتل های دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل داماک مزون دبی

یکی از شیک ترین هتل های 5 ستاره دبی هتل داماک مزون می باشد که در یکی از مناطق شلوغ و دیدنی رو به روی برج دو قلو قرار گرفته است. این هتل دارای اتاق های نوساز و شیک که در اختیار مسافران تور دبی می باشد. از امکانات هتل داماک مزون دبی استخری بزرگ,  بازار و اتاق درمانی که با استفاده از تکنولوژی روز دنیا را در اختیار مسافران تور دبی می باشد.مسافران تور دبی می توانند با انتخاب این هتل سفر خوبی را سپری کنند.

 

امکانات هتل داماک مزون دبی:

هار خوری و کافه, اتاق های خانوادگی و وجود سالن های بازی ,نگهداری از کودک ,سالن ماساژ مخصوص مسافران تور دبی, ترانسفر فرودگاهی, آسانسور, خشکشویی, فروشگاه, اینترنت و .... که در اختیار مسافران تور دبی می باشد.

 

 

هتل آرجان بای روتانا دبی

یکی از مناسب ترین و شیک هتل های 5 ستاره دبی هتل آرجان بای روتانا است. این هتل دارای ۱۶۷ شیک و مجهز می باشد تا راحتی هر چه بیشتر مسافران تور دبی را فراهم کند. امکانات اتاق های هتل نظیر سيستم تهويه مطبوع و نور پردازی زیبا سوئیت هایی و همچنین مبلمان شیک و راحت, اینترنت, بالکن با نمایی زیبا و همچنین گاز برقی و ماکرو و یخچال و لباسشویی هم در سوئیت شما و ... وجود دارد.طراحی این هتل به سبک معماری مراکشی می باشد و مدر خاطره مسافران تور دبی می ماند.

 

امکانات هتل آرجان بای روتانا دبی:

استخر روباز و جکوزی, مراکز خرید, امکانات تفریحی و سرگرمی برای مسافران تور دبی و... که این هتل در اختیار مسافران تور دبی قرار می دهد.

 

 

 

مطالب مرتبط:

تور دبی اردیبهشت 95

 تور دبی خرداد 95 

تور دبی تابستان95 

تورهای دبی ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 تورهای دبی ویژه تعطیلات خرداد 95

تور های دبی ویژه تعطیلات تابستان  95

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 5 ستاره دبی,بهترین هتل های دبی,هتل های معروف دبی,هتل های خوب دبی ,
:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل پارسیان کیش

یکی از هتل های خوب و تمیز کیش هتل 3 ستاره پارسیان است که در قلب جزیره ی کیش قرار گرفته است. هتل پارسیان کیش  در میان دو بازار بزرگ و نزدیک به ۴ بازار معروف دیگر قرار گرفته است و مسافران تور کیش با کمی پیاده روی می توانند به آنجا بروند. این هتل به مکان های تفریحی و ساحل زیبای دریای کیش بسیار نزدیک تا و مسافران تور کیش با اقامت در این هتل می توانند به همجا بروند. این هتل دارای رستوران, کافی شاپ و سالن زیبایی برای مسافران تور کیش می باشد.

 

امکانات هتل پارسیان کیش:

 سالن كنفرانس ، لابي ، پارك كودكان مخصوص مسافران تور کیش ، كافي شاپ ، آژانس خدمات مسافرتي ، رستوران ، خدمات خانه داري ، پاركينگ اختصاصي هتل ، اينترنت در لابي ، فضاي سبز ، پاركينگ سرپوشيده ، اينترنت در واحد ، نمازخانه ، تاكسي سرويس ، لاندري ، سالن ورزشي ، صندوق امانات اختصاصي ، كافي نت فروشگاه و غرفهو .. در اختیار مسافران تور کیش می باشد.
 
 


:: موضوعات مرتبط: تور کیش , ,
:: برچسب‌ها: هتل پارسیان کیش,هتل های 3 ستاره کیش,هتل های خوب کیش,ارزان ترین هتل های کیش ,
:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه

یکی از شیک ترین و بهترین هتل های روسیه هتل 5 ستاره کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه است. هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه دارای طراحی و معماری بسیار زیبا و شیک با خدمات عالی که در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهند می باشد. یکی از خصوصیات این هتل از اتاق های ویژه معلولین و اتاق های بدون سیگار و بدون حساسیت است که هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه در اختیار مسافرین تور روسیه قرار می دهد.

امکانات هتل کرینتیا ست سنت پترزبورگ روسیه:

رستوران با منوی ترکیبی, بوفه,  اتاق معلولین, اتاق بدون سیگار مخصوص مسافران تور روسیه, اینترنت, استخر, کافی شاپ و ... که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه

یکی از معروف‌ترین هتل های 5 ستاره روسیه هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه است که در در نزدیکی خیابان نوسکی پراسکیت قرار گرفته است و مسافران تور روسیه می توانند به راحتی به تاتر مارنیسکی، گالری ارمیتاژ و دیگر آثار هنری بروند. این هتل دارای ۲۱۱ اتاق مجلل با دکوراسیون بسیار شیک ، با تزئینات زیبا ،سنتی و کف آن پارکت چوبی و حمامشان مرمرین می باشد. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه در سال ۱۹۱۲ افتتاح شده است، قبل از انقلاب اکتبر یکی از لوکس‌ترین هتل‌های شهر بوده و این روزها هم به وسیله بازسازی‌هایی که داشته شکوه سابق خود را به دست آورده است. در سال ۲۰۰۷ این هتل به عنوان رمانتیک‌ترین هتل جهان در فهرست فوربس قرار گرفت. مسافران تور روسیه می‌توانید در حالی که روی مبل اتاق هتل هستند از منظره زیبای گنبد طلایی کلیسای جامع سنت اسحاق لذت ببرید. هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه برای مسافرانتور روسیه یک چشمء آب معدنی بسیار شیک همراه با خدمات مساژ و زیبایی فرهم کرده است.

امکانات هتل آستوریا سنت پترزبورگ روسیه:

سالن ورزشی ، مرکز تجاری ، اینترنت WiFi در سراسر هتل، کازینو مخصوص مسافران تور روسیه، کلوپ شبانه ، یک بار آرت دکو و رستورانی با غذاهای بین المللی, رستوران دیویدوف با غذاهای روسی, موسیقی زنده, کافی شاپ و.... که این هتل در اختیار مسافران تور روسیه قرار می دهد.

 

 

مطالب مرتبط:

تور روسیه خرداد 95 

تور روسیه اردیبهشت 95 

تور روسیه تابستان 95

 

 تورهای روسیه ویژه تعطیلات خرداد 95

تورهای روسیه ویژه تعطیلات تابستان 95 

تورهای روسیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95

 

 



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل 5 ستاره روسیه,بهترین هتل های روسیه,هتل های خوب روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل نووتل مسکو روسیه

یکی از شیک ترین هتل های 4 ستاره روسیه هتل نووتل مسکو روسیه می باشد که در قلب مسکو سیتی روسیه قرار گرفته است و بسیار نزدیک به پل بگریشن و مسکو کرمیلن می باشد. هتل نووتل مسکو روسیه دارای ۳۶۰ اتاق خوب و تمیز با امکانات عالی نظیر یک تلوزیون پالاسما(در تمامی اتاق ها) همراه با ماهواره, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای)آنتن دهی که در اختیار مسافران تور روسیه می باشد. مسافران تور روسیه می توانند یک تاکسی یا یک لیموزین شخصی داشته باشند. هتل نووتل مسکو روسیه به مساحت ۸۶۶۲ فوت متر مربع  فضا برای سالن کنفرانس و میتینگ روم دارد.

امکانات هتل نووتل مسکو روسیه:

یک روم فیتنس و یک روم ماساژ دهی(رایگان) برای مسافران تور روسیه, یک سونا و جکوزی+یک استخر سرباز و سربسته, رستوران, بیزینس سنتر هتل نووتل  به صورت ۲۴ ساعته, اینترنت آی دی اس ال (کابلی)و وایرلس(وای فای) و... که در اختیرا مسافران تور روسیه می باشد.

 

هتل ماریوت سوچی روسیه

یکی از هتل های شیک روسیه هتل 4 ستاره ماریوت سوچی روسیه می باشد. هتل ماریوت روسیه دارای سوئیت خانواده دیلاکس ، اتاق با یک تخت دو نفره بزرگ یا دو تخت یک نفره کوچک ، سوئیت با چشم انداز کوهستان و سوئیت چهار تخت خوابه که هر کدام با امکانات عالی برای مسافران تور روسیه می باشد. امکانات اتاق های این هتل شامل سیستم تهویه مطبوع، سرویس خواب لوکس، گاوصندوق،سشوار و لوازم آرایشی, محل نشیمن با کاناپه و تلویزیون صفحه تخت می باشند. از امکاناتی که هتل ماریوت سوچی روسیه برای مسافران تور روسیه فراه کرده است مرکز اسپای رایگان با سونا، حمام بخار و استخر سر پوشیده, کافی شاپ و مرکز تناسب اندام می باشد.

 

امکانات هتل ماریوت سوچی روسیه :

روم سرویس، نهار های بسته بندی شده، اجاره اتومبیل، خدمات ترانسفر (با پرداخت هزینه)، ترانسفر فرودگاهی (با پرداخت هزینه)، پذیرش ۲۴ ساعته برای مسافران تور روسیه، پذیرش و تحویل اتاق سریع، صرافی، خدمات تور، دستگاه خودپرداز، سرویس اطلاع رسانی، پذیرش و تحویل اتاق خصوصی، خدمات نگهداری کودک و نوزاد، لباسشویی، خدمات لباسشویی، نظافت روزانه اتاق ها، سالن ملاقات/ مهمانی ها، مرکز تجاری، فکس و فتوکپی، آرایشگاه و سالن زیبایی، فروشگاه هدیه و سوغات، خدمات اتاق VIP، سوئیت ماه عسل و.... که برای مسافران تور روسیه می باشد.



:: موضوعات مرتبط: تور روسیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره روسیه,بهترین هتل های روسیه,هتل های خوب روسیه ,
:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سیمین

هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه

یکی از هتل های خوب و شیک ترکیه هتل 4 ستاره و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه می باشد. هتل و اسپای گراند ورک آنکاراترکیه دارای ۳۶ اتاق شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد ، سوئیت مخصوص تازه عروس مخصوص مسافران تور ترکیه و اتاق هایی ویژه معلولین  می باشد که هر اتاق با طراحی شیک و با امکانات خوب و عالی مانند حمام ، سیستم تهویه هوا،مبلمان شیک، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات, تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. این هتل دارای رستوران با غذاهای متنوع و کافی شاپ خوب برای مسافران تور ترکیه می باشد.

 

امکانات هتل و اسپای گراند ورک آنکارا ترکیه:

استخر سرپوشیده (تمام فصول) ، حمام ترکی ، سونا مخصوص مسافران تور ترکیه، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم, کارکنان پذيرش، شبانه روز, رانسفر فرودگاه, اینترنت, کارکنان به زبان انگلیسی و ترکی و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه

یکی از زیبا ترین و بهترین هتل های ترکیه هتل 4 ستاره سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه است که در مرکز آنکارا ترکیه قرار گرفته است. هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه دارای اتاق های زیبا با طراحی شیک، ۱ تخته, ۲ تخته و استاندارد که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد. اتاق های این هتل دارای حمام ، سیستم تهویه هوا، سشوار، تلویزیون ال سی دی ، یخچال ، صندوق امانات، تلفن،بالکن،مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته برای راحتی مسافران تور ترکیه می باشد. کافی شاپ این هتل دارای انواع نوشیدنی ها با دسر های خوشمزه می باشد.

 

امکانات هتل سانتا زاگیودا آنکارا ترکیه: 

یک مرکز آب گرم با حمام ترکی ، جکوزی, ماساژ, مینی بار و روم سرویس۲۴ ساعته, اینترنت, رستوران با غذاهای مختلف مخصوص مسافران تور ترکیه, باغ های زیبا و... که در اختیار مسافران تور ترکیه می باشد.

 

مطالب مرتبط:

تور های ترکیه اردیبهشت 95

 تور ترکیه خرداد 95 

تور ترکیه تابستان 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات اردیبهشت 95 

تور های ترکیه ویژه تعطیلات خرداد 95 

 تور ترکیه ویژه تعطیلات تابستان 95 



:: موضوعات مرتبط: تور ترکیه , ,
:: برچسب‌ها: هتل های 4 ستاره ترکیه,بهترین هتل های ترکیه,هتل های خوب ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 7 ارديبهشت 1395 | نظرات ()